Dublin & Lisboa

Yeees, finally. Årets första resor är bokade! I'm so very superexcited! Den 6-10 april åker jag och Andreas till Dublin, så vi kommer vara där på hans födelsedag den 7 april. Ingen av oss har varit där, eller i Irland heller för den delen, så det blir spännande!
 
Flyget dit går 07:45 och flyget hem går 19:50. Direktflyg både dit och hem. Så superbra tider då vi kan utnyttja både dit- och hemresedagarna till fullo!
 
 
 
Sen den 1-5 juni åker jag och Frida till Lissabon. Ingen av oss har varit där heller, eller i Portugal. Superkul!
 
Det blir vår fjärde systersemester. Tidigare har vi varit i Berlin (2014), Zürich (2016) och Wien samt Bratislava (2017). Jag flyger till och från Arlanda, och hon flyger till och från Kastrup.
 
Mitt flyg dit går 07:00, och mitt flyg hem går 17:50. Också toppentider, vill alltid åka dit tidigt på morgonen och åka hem på kvällen. Det är direktflyg både dit och hem. Frida kommer dock få vänta på mig i 1,5 timme vid ankomsten, och sen får hon vänta en halvtimme själv vid hemgången, men det är väl helt okej matchning ändå. Är alltid så svårt att hitta matchande flyg.
 
Kvällen innan vi åker dit ska jag och Andreas på Game of Thrones Live Concert Experience i Globen. Hur coolt!? Fick det i julklapp av Andreas. Så han får väl släppa av mig på Arlanda på hemvägen. Så får jag hänga där hela natten tills planet går. Man kan hyra nattrum, så får se hur jag gör. Om jag inte sover något så blir det ju att jag kommer vara vaken hela torsdagen den 31 maj, hela natten och sen hela fredagen den 1 juni. Kanske lite väl länge. Man vill ju inte direkt sova i gaten heller, eller!? Aja, det löser sig.