Adventures are the Best Way to Learn

En trevlig liten tavla som jag gjorde. Ska skriva ut på fotopapper och rama in och hänga upp nånstans tänkte jag. Det är alltså 9 hjärtan med kartbilder på några av mina favoritställen som jag har besökt. Hör och häpna, hjärtana sitter i en helt random ordning. Jag är ju världens kontrollfreak när det gäller sådant och måste alltid sortera efter typ kronologisk ordning (ordning jag besökte ställena) eller favoritordning eller så. Men nu var jag lite wild and crazy. Kanske mestadels för att jag såklart hoppas besöka dessa ställen flera gånger, och det är svårt att ordna efter favoritställen.
 
Kartbilderna är;
 
1. Paris
Våren 2014. Så fantastiskt fin stad som jag bara måste besöka igen. 
 
2. Peking
Våren 2017. Har alltid velat resa till Kina, så det var verkligen en dröm som gick i uppfyllelse!
 
3. Namibia & Sydafrika
Harnas Wildlife Foundation, Namibia, sommaren 2012. Första gången jag reste någonstans helt själv.
Cheetah Experience, Sydafrika, sommaren 2013. Det mest fantastiska stället jag någonsin har varit på.
 
4. Italien & Kroatien
Husbilssemester genom Italien (bl.a. Pisa och Venedig) 2002.
Rom och Vatikanstaten, vintern 2014. Någon gång ska jag resa tillbaka dit, så himla fantastiska platser!
Bilsemester genom Kroatien 2004.
 
5. London
2011, 2012, 2014, 2016, 2017 och många flera gånger ska det bli. Världens bästa stad.
 
6. Hundfjället & Tandådalen
Typ alla skollov under nästan 10 år. Vi hade världens mysigaste stuga och så bra skidanläggningar.
 
7. Kreta
1992, 2006, 2008, 2010, 2016 och det kommer bli flera gånger. 
 
8. Tokyo
Våren 2017. Typ den häftigaste staden jag har besökt.
 
9. USAs västkust
Sommaren 2015. Besökte New York, Philadelphia, Baltimore och Washington, D.C. Så häftigt, vill göra samma resa igen.