Mall of Scandinavia

Ledig söndag idag. Åkte och hämtade Therése vid 10 och sen styrde vi mot Mall of Scandinavia. Vi kom dit strax efter 11 och vi började med att käka för vi båda var hungriga. Jag gick upp när Andreas åkte imorse, alltså vid 5:30, och käkade frukost då. Och Therése hade också gått upp tidigt. Sen strosade vi bara runt genom hela köpcentret. Jag var inte på jakt efter något speciellt, men köpte fyra självbevattningstrattar till blommor. Alltid bra att ha till de mer känsliga blommorna när man är på kortare semestrar. Om vi är borta mer än 1 vecka så brukar ju mina föräldrar komma förbi och titta till lägenheten och vattna och sådär. Sen köpte jag även en vit Tommy Hilfiger-tröja, så fin och skön! Vi var där i typ 5 timmar så vi kom väl hem strax efter 17. Mysig dag! 
 
På tal om semestrar. Häromdagen började jag styra upp vår Londonresa lite mer ordentligt. Jag vet ju redan vad vi huvudsakligen ska göra och se, men kollade upp mer öppettider och sådär. Vi har ju köpt biljetter till Jordan Belfort Live, Warner Bros. Studio Tour - The Making of Harry Potter och the Lion King-musikalen. Sen ska vi besöka the Tower of London och lite andra roliga och intressanta ställen förstås. Längar så mycket! Bara typ 1,5 månad kvar.
 
Jag och Andreas har förresten börjat kolla på Stranger Things (2016) nu. Det är alltså en tv-serie som ska va så himla bra. Den fick en Golden Globe-nominering, och tävlade alltså mot serier som Game of Thrones, Westworld, The Crown och This is Us. Så tänkte att den måste ju va ganska bra. Vi har bara sett tre avsnitt men än så länge har den betyget 3,5/10 av mig. Tråkigt. Hoppas den blir bättre. Det finns bara 1 säsong med 8 avsnitt så ska iallafall kolla på alla. Av de tidigare nämnda serierna som var nominerade så har jag sett alla förutom This is Us. Älskar de andra tre, och är så glad att The Crown vann!