Biltvätt

Min lilla bil är äntligen ren! Weeei! För tillfället, iallafall... Den kommer väl bli smutsig om cirka 5 timmar igen. Men det känns himla bra just nu iallafall. 
 
Pappa och jag åkte upp till OKQ8 i Sura och tvättade den för hand. Det är faktiskt inte lika jobbigt som man kanske tror. Det tog ju över en timme, men kändes helt okej. Vi tvättade alla dörrlister, listerna på bakluckan och under motorhuven, i fälgarna och i tanklocksluckan. Ja, i princip överallt man kom åt! Vi tog ut mattorna och tvättade dem också, så nu vill jag typ inte sätta skorna på dem, haha.
 
Ser nästan ut som jag köpt en helt ny bil nu. Usch va smutsig den var innan! 
 
Älskar min lilla bil, den har inte krånglat med någonting trots att den snart är 1,5 år. Och jag tycker att den är så fin, kände verkligen det när jag tvättade fram den efter en lång, smutsig vinter! Kan vara mitt bästa köp, typ. 
 
Spana in min outfit, komplett med gummistövlar!