Om 7 timmar...

...så kommer Therese och hämtar oss! Så nära nu!
 
Andreas kom hem för en timme sen (strax efter 22). Han har jobbat sedan 6 imorse och sen haft möte efter det. Tror ni han hade börjat packa innan? Nope. Inte en enda grej hade han lagt fram. Så han började nu 23:20 och håller på just nu. Han har ju hela tiden hävdat att han packar på max en kvart, "man behöver ju inte så mycket". Själv har jag packat i typ en vecka. Man måste ju lägga upp allting och kolla, plocka, tänka och planera ju...! Men han stressar inte. Fattar inte hur han kan vara så lugn.
 
Jag jobbade 9-14 idag med marknadsföringen. Sen har jag fixat här hemma och på kvällen kom mamma, pappa och Frida hit med kinamat (ironiskt). Så blev lite familjemiddag! Händer ju inte allt för ofta att bara vi 4 ses, tyvärr.
 
Frida kom med ett superduperbra tips som jag aldrig har tänkt på! Nu när hon jobbar på SOS International och håller på med försäkringar och sådär. Asså, det är egentligen sjukt men när man åker taxi till flygplatsen eller från flygplatsen till hotellet och har med sig resväskor i bagageluckan, och om man är två personer, så ska en sitta kvar medan den andra går ut och tar ur alla väskor. Oftast brukar ju taxichauffören hoppa ut och ta ut väskorna, men kanske inte alltid. Jag skulle kanske inte reagera om hen inte gjorde det. Anyway, det är tydligen jättevanligt att båda personerna hoppar ur baksätet samtidigt (vi gör alltid det) och sen åker taxichauffören iväg med ens väskor! Det har jag verkligen aldrig tänkt på. Superbra tips, tänk på det allihopa! Vi åker ju alltid med seriösa taxis, men det händer tydligen även där. Speciellt när folk är påväg till flygplatsen och är stressade och inte hinner jaga ifatt eller påkalla polis för att de ska med sitt flyg. Så hemskt.
 
Nu får jag väl lov att säga att jag är färdig med min packning...! Eller!? Man känner sig aldrig färdig. Men så här ser det ut just nu. Min handbagageväska ligger alltså i locket till resväskan, och ovanför och till vänster ser ni mina väskor som jag ska ha på dagarna liksom, samt min necessär. Så eftersom att handbagageväskan ligger i den stora väskan just nu (för packningens skull) så förstår ni ju att det är sjukt mycket plats kvar i resväskan...! Locket är lika stort som den delen jag har packat i. Så jag kommer kunna shoppa jättemycket! Men det ska jag ju inte... Eller...? Kanske lite iallafall...
 
Jaha, nästa update kanske kommer från Köpenhamn där vi har vår 4h35min layover! Hoppas det finns bra och gratis Wi-Fi på Kastrup!