Vardagsrummet

Ja, vardagsrummet har inte ändrats mycket sen vi flyttade in, men tänkte ändå visa lite foton. Det har typ blivit lite som Andreas kontor. Han sitter där med sin dator, sina böcker och sina papper, medan jag sitter vid hans stationära i hans rum och pluggar. Den stationära har mycket större skärm än min laptop så det är skönare att plugga vid den, för då kan man ha flera fönster uppe samtidigt utan problem. Nu när Andreas sitter i vardagsrummet så har han även TV:n på, vilket vi aldrig, aldrig har annars. Så mycket den har varit på de senaste 2-3 veckorna har den inte varit sammanlagt sen vi flyttade hit, helt ärligt. Ja, om filmtittande inte räknas. Men då kollar vi på filmen, och inget mer. Tror faktiskt att vi aldrig har sett ett enda TV-program tillsammans.
 
Ja, tillbaka till vardagsrummet. Det bästa är fortfarande den öppna spisen. Och nej, vi har inte eldat i den än. Det har nog lite att göra med vår ohändighet och bekvämlighet. Drygt att skräpa ned med massa ved och sot... Nä, men det har helt enkelt inte blivit av. Tycker att det är så fint och mysigt med ljus. 
 
Men den öppna spisen har fått en konkurrent som min favorit. Nämligen en av mina avokadoplantor! Är typ besatt av den och tittar till den hela tiden. Älskar den. 
 
Gepard-tavlorna ovanför soffan är canvas-tavlor på Dew och Dawn som jag fotade i Sydafrika.
 
#1 - - sofia:

Vad fint ni har det! :)

Jag hoppas mina avokados blir lika fint också. ;)

Svar: Tack :) Ja, hoppas det!
Sofie Lindberg

#2 - - ullie:

åhh kul att se vännen . DEN kistan gillade ja verkligen !! :D .
Vet du vi sitter nästan alltid me tv på var kväll o vid var sin dator i nästan samma rum. ha ha va romantiskt =)
har en lika dan slinga som du fast på balkongen. jätte fin

#3 - - louie:

Snyggt och med många inslag från naturen! (:

Svar: Tack! :)Ja, älskar djur och natur!
Sofie Lindberg