Stretch

Stretch
(2014)
Regissör: Joe Carnahan
Manus: Joe Carnahan
Producenter: Joe Carnahan, Jason Blum & Tracy Falco
Kompositör: Ludwig Göransson
Filmfotograf: Yasu Tanida
Skådespelare i urval:
Stretch/Patrick Wilson
Karos/Chris Pine
Charlie/Jessica Alba
Karl/Ed Helms
Laurent/James Badge Dale
Candace/Brooklyn Decker
 
Omg, har precis sett en helt fantastisk film. Så random av mig att kolla på en sådan här typ av film, men jag chansade lite och valde den just för att den kändes så otippad. Jag älskar Patrick Wilson så hittade såklart filmen tack vare honom. Jag tror att man antingen älskar denna film eller bara tycker att den är konstig. Jag tycker verkligen att den bara är så amazing. Jag skrattade så mycket, och det är väldigt ovanligt. Det är typ "21 Jump Street" (2012) och "22 Jump Street" (2014) som fått mig att verkligen skratta till filmer. 
 
Filmen handlar om en man som kallas för Stretch (Patrick Wilson). Han har haft det ganska tufft och haft en del motgångar, men försöker nu att ordna upp livet. Bl.a. har han en stor skuld som han snabbt måste betala av. Han kör limousine och tar emot en halvt galen passagerare, Karos (Chris Pine), som erbjuder sig att betala skulden om Stretch bara gör som han blir tillsagd. 
 
Det är en relativt okänd film. Mestadels positivt mottagen av kritikerna, men blev tyvärr ingen större hit bland publiken. Så weird. Den klarar inte Bechdel.
 
Patrick är ju bara för grym i denna film, så jäkla bra. Älskar att Chris Pine gjorde en ganska stor roll, fast uncredited. Han var också sjukt bra!
 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Chris Pine är en av mina favoritskådisar :D :D

Svar: Ja han är riktigt bra :D Du borde se denna film om du inte redan gjort det!
Sofie Lindberg