God jul och gott nytt år

Ja nu har det varit fullt upp igen. Vi har äntligen börjat fixa iordning sovrummet. Eller vi och vi, mamma och pappa om jag ska vara ärlig. "Försvarar" mig och Andreas med att vi jobbar varje dag och inte är speciellt händiga, medan mamma och pappa har julledigt och är väldigt händiga. Så iallafall, de har målat 3 väggar och taket vitt och sen blir det en fondtapet på väggen bakom sängen. Vi har även köpt ny säng som kommer vecka 3, så det kommer nog bli himla bra! Sen vill jag väl även köpa lite mer nytt till sovrummet, men det får vi väl ta som det kommer. Vi fick förresten en tvättmaskin av mamma och pappa i julklapp, så nu händer det lite grejer i lägenheten. Jag fick för övrigt himla fina julklappar som jag nog visar i ett annat inlägg. Detta inlägg blir bildlöst då jag sitter på jobbet och dessutom inte har tagit några bilder de senaste dagarna. Skulle bara kika in och uppdatera er lite om läget. 
 
Idag direkt efter jobbet så ska jag och Andreas förbi Erikslund en sväng och sen blir det bio med Ida, Becka och Jev. Vi ska se "Exodus: Gods and Kings" av Ridley Scott med bl.a. Christian Bale. Filmen är baserad på the Book of Exodus, så jag tror att den är bra för jag gillar ju DreamWorks "The Prince of Egypt" (1998). Dock har den inte fått så superbra kritik av IMDb's användare men det återstår att se.