22 september, Cypern dag 6

Jösses så lata dagar man har här! Men ändå känns det som att man har fullt upp. Vi träffas ju varje morgon och käkar frukost, sen tillbaka till rummet för att fixa i ordning oss. Sen häng på stranden ett tag för att jobba på brännan, bada när det blir för varmt... Sen lunch och efter det blir det ännu mer häng på stranden, men man går ju liksom hela tiden för att hämta dricka, hämta nåt att äta från snacks baren, badar... Så timmarna går så sjukt fort. Solen går ju som sagt ner kring 18:30, och då brukar vi börja dra oss tillbaka till rummet för att bada lite i vår pool, göra oss i ordning för kvällen och vila lite eller bara ta det lugnt på rummet. 
 
Det är ändå rätt skönt att ta det så lugnt. Det kan man ju verkligen aldrig någonsin göra annars. Om man är på stadssemester (som vi oftast är) så är man ju iväg hela tiden för att se och göra saker. Om man är hemma, även flera dagar i rad, så är det ändå en del saker man måste göra, som att fixa mat, och en del saker man borde göra, som att städa typ. Så även om jag gärna åker och ser saker, även på solsemestrar, så har vi det ändå rätt bra. Det är väl också tack vare att det är ett så pass stort område, det är ju som sagt som en liten miniby med olika restauranger, pool, hav, gym, utegym och en mini market. Så himla nice ställe alltså.
 
Så det blev strandhäng idag också, och på kvällen käkade vi på den grek/cypriotiska restaurangen Mandolin Med Bistro. Den restaurangen ligger på andra våningen, ovanför den italienska restaurangen, bredvid sushirestaurangen. Så man har fin utsikt över havet om lite av området nedanför. Det är en stor och klar måne nu, så den lyser fint i havet. 
 
#1 - - Paps:

Men var är alla människor, är ni själva på hotellet😜

Svar: Jag förstod att nån skulle undra det, jag tänkte till och med skriva om det 😂 Får väl göra det kanske. Men jag fotar åt de hållen där det inte är nå folk, för jag vill inte ha med främlingar o de vill säkert inte va med i mina bilder 😂 Jag skulle i varje fall inte vilja vara med i andras bilder.
Sofie Lindberg