Första besiktningen

Om lite mindre än en månad så fyller min bil 3 år. TRE år! Fattar inte. Känns inte som att det var så längesedan jag hämtade ut den, men samtidigt känns det som att jag haft den länge.
 
Så igår gjorde jag första besiktningen. Det gick strålande, inte en enda anmärkning. Så nu är det två år kvar till nästa. 
 
Efter besiktningen så passade jag på att tvätta den också. Den har nästan blivit lite bortglömd det senaste året, sedan Andreas köpte sin bil. Nu tar vi nästan alltid hans bil om vi båda ska någonstans. Men jag älskar min lilla bil, även om jag också drömmer om en Volvo.
 
Jag är i varje fall fortfarande supernöjd över valet när jag köpte den, och tycker fortfarande att det är en av de finaste halvkombis som finns. Jag vet att alla inte är förtjusta i puffiga bilar, eller hur man nu ska beskriva dem, men jag gillar det.