15 juli, London dag 4

Sista dagen, som vanligt går det alldeles för fort. Planet gick 21:05 på kvällen, så vi hade i varje fall hela dagen på oss!

Idag blev det brunch på bästa Bill's igen. Är det nån som vet om det finns något sådant frukostställe i Västerås!? Vi tog typ samma som första morgonen, men instället för Granola Sundae så tog vi Coconut Porridge med bärkompott och kanderade pistaschnötter. Jag tog iste och fruktte denna gång. Allting var såklart supergott.

Sen åkte vi till Royal Botanic Gardens, Kew, vilket är en 121 hektar stor botanisk trädgård, som dessutom är ett världsarv. Det var sååå varmt och sååå lång kö in, och ingen skugga.

Väl inne så hade vi en himla massa grejer att titta på. Bl.a. stora växthus, Treetop Walk (en gångbana 18 meter ovanför marken), en sjö och massa olika blommor och växter. Så det blev en rejäl långpromenad där. Så fint och intressant att se. Älskar botaniska trädgårdar.

Sen åkte vi tillbaka till Hammersmith för att käka middag och hämta våra väskor, som vi lämnade på hotellet över dagen. Sen åkte vi tunnelbanan till Heathrow. Vi var där kring 19 så vi hade god tid på oss. Flyget hem gick rätt okej, tog en Postafen, men blev ändå lite lätt illamående ett tag. Vi landade 00:30 lokal tid, och sen var det passkontroll och det var bara två stycken öppna! Och jättemånga passagerare från olika flyg. Så det tog lätt minst 30 minuter i kö, så drygt. Så vi kom inte hem förrän strax innan 3. Då käkade jag en macka och duschade, sen hann jag lagom sova lite mer än 1 timme innan klockan ringde och det var dags för jobb. Värt det ändå! Haft en toppenbra semester i min favoritstad. Så kul att åka dit med Emma också!