TBT - Château de Versailles 2014

Tänkte att jag ska försöka börja med TBTs igen. Så vad passar bättre än att köra en med fler foton från när vi besökte slottet i Versailles våren 2014? Min allra första TBT här på bloggen var nämligen en bild därifrån. Här kan ni se det inlägget, och som ni då ser så var det bara en bild. Därför tänkte jag att jag skulle visa flera. Ja, jag var faktiskt där med Andreas men han är ju inte den som fastnar på bild i första taget.
 
Det var i varje fall en helt amazing day, en av de bästa i mitt liv skulle jag kunna säga. Allting var så himla häftigt och fint, och när vi var där så var jag ju även verkligen inne i min franska period då jag läste allt jag kunde om franska kungar och drottningar, särskilt under 1700-talet då. 
 
Vi var där i början av maj och tyvärr var det inte direkt brist på folk. Men det gick väl helt okej ändå. Tur att rummen är avspärrade så man inte kan gå omkring i hela rummen, annars hade det varit omöjligt att se (och fota) något överhuvudtaget.
 
Någon gång vill jag åka tillbaka dit. Verkligen ett ställe jag rekommenderar alla att besöka minst en gång i livet.