Lefkas -18

 
Nu har jag och Andreas bokat Lefkas 13-20 augusti! Mamma och pappa har ju båten där, och Frida och Mikkel ska också dit. Precis som förra året, fast nu en vecka senare. Kommer bli jätteroligt! Vi tog samma hotell för det var så bra och låg så bra till, Captain Stavros med Apollo. Men nu tog vi en etagelägenhet istället för en enrumslägenhet som vi hade förra året. Vi hade alltså ett litet kök förra året också, men vi hade även frukostbuffé i hotellrestaurangen. Vi har frukostbuffé i år också. Hotellet ligger väldigt centralt och nära hamnen, så det är perfekt när vi ska iväg med båten. 
 
Så vi kommer vara borta på min födelsedag. Förra året var jag ju i Prag på min födelsedag och när jag fyllde 25 var jag på Mallorca. Vill alltid vara iväg på en resa på min födelsedag. 
 
Här kommer lite bilder från Lefkas förra året.