Empty Chairs at Empty Tables

Hur mycket jag än älskar bästa Ramin Karimloo och tycker att han har världens bästa röst, så går det inte att förneka att Eddie Redmaynes version är HELT FANTASTISK. Oh, the pain. Ramins version är förstås helt amazing den med, och rent sångmässigt tycker jag förstås att Ramin är bättre. Men känslan Eddie har... No words. 
 
Eddies version är från filmen "Les Misérables" (2012). Läs mitt inlägg om den här, det är min favoritfilm och min favoritmusikal. Såklart svårt att jämföra nedanstående klipp om man kollar på dem, då det inte är någon film till Ramins version. Men om man bara lyssnar så tycker jag verkligen att Eddies version gör rent ont att bara lyssna på, utan att se honom. 
 
#1 - - Emma:

Håller med!! Blir alltid tårögd bara jag tänker på Eddies version..😢 Det träffar en rätta hjärtat!💕

Svar: Ja verkligen! 😭❤️
Sofie Lindberg