Go. See. Do.

It's here! Va fort det gick att få hem tavlan ändå, med tanke på att man fick välja montering och så, men de har säkert flera färdiga. Så nöjd! Den är superfin. Nu ska jag bara köpa nålar och tags. Men nu kommer ett problem. T.ex. så har jag ju varit i London 5 gånger. Ska jag sätta dit 5 nålar med varsin tag, eller 1 nål och 5 tags? Antagligen 1 nål, för det kommer ju inte få plats hur många nålar som helst. Synd att Europa är så himla litet alltså. Det blir väldigt plottrigt, men, men. 
 
Det kommer ju bli en tag för varje resa, så det kommer bli minst 50 stycken har jag räknat ut! Yes! Vet inte om jag ska ta med städer i Sverige som jag har sovit över i, alltså typ Göteborg, Stockholm, Malmö, Åhus, Kristianstad, Björkliden, Sälen... I så fall blir det ju de ställen som betyder mycket, inte typ om man nån gång har sovit i nån random stad typ. Kommer väl inte ta med Borlänge trots att jag har varit där flera gånger på festival, även om det betydde mycket. Måste ju begränsa mig för annars blir det så himla mycket.
 
Paketet gick inte in i baksätet, så irriterande. Det var verkligen bara 2 cm för långt. Men det gick in bra i bakluckan när man fällde sätena. Det är faktiskt bra med en halvkombi för man får in väldigt mycket på höjden trots att det är en liten bil, fast detta var ju förstås ett platt paket.
 
Man fick med väggfästen också, men jag har inte bestämt på vilken vägg jag vill ha den än. Det blir ju i det "nya" rummet i varje fall, men på väggen mot köket eller väggen mot vardagsrummet? Hmm. Väntar nog ändå på att pappa kommer hem och kan sätta upp den.
 
Kolla förresten på min nya filtkorg/avlastningsbord som jag fick med lite snyggt i bilden. Från IKEA, tycker det är jättefint. Tar förstås onödig plats, men ändå mysigt. 
 
Är så jäkla resesugen nu så ni kan inte ana! Idag kom taxfree-katalogen på posten också! Har ju som sagt inte åkt charter på länge (sist var 2010 till Kreta med Sara och Hanna). Men älskar ändå att kolla i taxfree-katalogen. Mamma och pappa brukar ju åka ett par gånger om året så kollar alltid i deras.