Sista semesterveckan, vecka 34

Jahapp, 4 veckor flög (pun inteded) förbi! Sista semesterveckan var vecka 34. 
 
Vi landade ju kring midnatt natten mellan söndagen den 20/8 och måndagen den 21/8. På måndagen åkte vi och handlade för första gången på typ en månad. Vi har ju knappt varit hemma och innan dess så försökte vi planera så att vi åt upp det vi hade, så att inget skulle bli liggandes i kylen. Sen på kvällen så hade jag ordnat lite plockmat och så kom mina fina vänner förbi och firade mig litegrann! Så mysig kväll, och jag fick verkligen superfina presenter! Tack!
 
På tisdagen kom Anna hit, och sen gick vi en rejäl promenad, det var bra väder, inte för varmt eller för kallt! Vi kollade in bilar bland alla bilaffärer på Stenby, för hon ska köpa ny. Ni anar inte hur förväntansfull jag är inför nya XC40 som lanseras den 21/9! Iiih.
 
På onsdagen så åkte Andreas till Hallsta på ett möte på morgonen, han blev kvar där hela förmiddagen. Sen kom han hem och käkade och sen åkte vi till Erikslund för att uträtta en del ärenden. På torsdagen åkte vi en snabb sväng till och handlade, och sen åkte vi till Andreas kusin och hans familj i Fagersta för att fira Hampus 3-årsdag i efterskott!
 
På fredagen åkte vi och handlade en sväng till. På lördagen åkte vi till mina föräldrar på eftermiddagen och badade i deras nya utespa, alltså uppvärmd bubbelpool. Sååå mysigt! Kommer bli awesome i vinter. Vi hade supertur med vädret också, toppenfint och soligt! Sen grillade vi (läs: pappa) och åt massa gottis som de hade fixat. Sen spelade vi lite spel innan vi åkte hem. På söndagen åkte vi en sväng till Björnön.
 
Så, ja vi tog det mestadels riktigt lugnt den sista veckan. Så skönt och välbehövligt, dagarna sprang förbi ändå. Men jag har verkligen behövt bara vara hemma och pyssla med saker och kollat på Game of Thrones, typ. På tal om det. Sista avsnittet. Det känns som att de har lite slut på idéer. Ungefär allt som hände kunde man förutspå. Så tråkigt. Sen de gick om böckerna har det känts lite torrt, med vissa undantag förstås. Men generellt så känns det som att de inte vetat vad de ska göra med vissa karaktärer. Just my opinion.