Favourite musical singers

Nedan ser ni mina favoritsångare när det gäller musikaler. De är typ listade i ordning efter den jag tycker är bäst först. Kristin är såklart min absoluta favorit, och sen Ramin supertätt efter. De två är också de enda jag sett live. Tror att majoriteten av er som läser inte vet vilka de flesta av dessa är. Men så är det med musikalartister.
 
Jag tycker att musik är typ det enda område där talang inte är lika med popularitet, och även priser. Personligen tycker jag att de riktiga talangerna finns på musikalscenerna, men dem pratas det inte om. (Många musikalartiser vill kanske inte bli kända, utan gör det för att de älskar att sjunga, såklart). Det finns såklart en Award-show för musikal- och teaterartiser, Tony Awards. Men Tony Awards syns knappast lika mycket som Grammy Awards i media. Tråkigt.  
 
Kristin Chenoweth
 
 
 
 Ramin Karimloo
 
 
 
 Colm Wilkinson
 
 
 
 Philip Quast
 
 
 
 Patrick Wilson
 
 
 
 Sierra Boggess
 
 
 
 Lea Salonga
 
 
 
 Idina Menzel 
 
 
 
 Aaron Tveit
 
 
 
 Hadley Fraser
 
 
 
Samantha Barks
 
 
 
 Sean Hayes
 
   
 
 Hugh Jackman
 
 
 
 Kelli O'Hara
 
 
 
Steven Pasquale