TBT - Thailand 2010

I april 2010 åkte jag och min familj till Thailand för att fira min mammas 50-årsdag. Det var första gången i Thailand för oss. Ja, och den enda för mig hittills förresten, de andra har varit där igen. Det var iallafall en underbar resa och Thailand var ungefär precis sådär som man tänkt sig. Nu gjorde ju vi såklart inte som många andra gör i Thailand, alltså backpacka. Men vi åkte ändå runt en hel del och jag är väldigt nöjd och glad över resan! Vi bodde på ett jättemysigt och fint hotell, och mamma och pappa hade direktutgång till poolen från deras balkong. Det var även nära till havet. Vi bodde vid Kata Beach på Phuket.
 
#1 - - Sofia:

Vilken snygg frisyr du hade där. Framför allt på andra underifrån. :)

Svar: Åh tack! Oborstad på alla bilder typ, haha ;)
Sofie Lindberg

#2 - - sofia:

Men det var verkligen snyggt! Du borde klippa av det igen!

Svar: Ja jag har funderat på det. Men vet inte om jag vågar klippa "så kort". Jag tvekar också för de känns som att om jag nu ska klippa mig så kanske jag lär klippa av en ordentlig bit så att jag kan donera håret till peruker till cancersjuka. Då känns de ju onödigt om jag klipper en kort bit först och sen inser att jag hade kunnat klippa av mer :P Jag blir galen på det här långa håret ibland, speciellt efter duschen. Men sen tänker jag alltid att det är värt det för jag vill ha långt hår! :P
Sofie Lindberg