Christmas Presents

Jag fick så himla fina julklappar, så tacksam. 
 
Från jobbet fick jag en fin box med en kniv och en kokbok av Leif Mannerström, och ett gåvokort där man får välja en sak! Så himla kul och bra! Det fanns massor utav olika köksprylar och andra grejer till hemmet.
 
Jag fick två boxar från bästa Rituals, en av Andreas och en av mamma och pappa. Älskar deras produkter! Så nu har jag så det räcker ett tag. Min favoritserie är Sakura (den vita), sen fick jag även produkter från deras nya, limited edition Light (den svarta).
 
Av Andreas fick jag även biljetter till musikalen Cats som kommer till Sverige i höst! De gör en världsturné och kommer ha 12 föreställningar i Sverige; 4 i Göteborg, 4 i Malmö och 4 i Stockholm. Så den 7 oktober åker jag och Andreas till Stockholm och bor på hotell och går på den, så kul! 
 
Av Frida fick jag ett Yankee Candle, och så gav vi oss själva en resa till Wien! Så den 19 maj åker vi dit, och stannar i 5 nätter så vi åker hem den 24 maj. Kommer bli superkul!
 
Sen fick jag massa fler, fina saker.