Hejdå, bästa Kreta

Saknar redan fina Kreta, men jag vet att jag kommer att åka dit igen någon gång i framtiden. 
 
Flygresan gick förvånansvärt bra. Jag var vaken hela uppgången (för en gångs skull). Jag satt på 22F, ganska långt bak fast på höger sida. Jag satt längst in mot fönstret, och mamma och pappa satt fyra rader framför mig. Resten av flygturen så sov (på riktigt) jag och vaknade om vartannat, ganska skönt! Sen vaknade jag när vi slog i marken, det var en ganska så hård landning, men sen måste jag ha somnat igen, för när jag vaknade igen så stod alla upp och var påväg av, haha. Helt sjukt, pappa sa att det var väldigt skumpigt hela vägen nedåt, men jag sov uppenbarligen ganska bra. Nice!
 
Vi landade 23:40, så lite senare än beräknat. Sen körde pappa till Sura och så hoppade de av där, och så körde jag hem till Västerås själv. Jag var inte så jättetrött, fastän jag inte sov något i bilen när pappa körde. Kom hem, duschade och fixade och kom i säng 04:20 men hade lite svårt att somna, sen ringde klockan 5:45 och jag snoozade inte för då hade jag väl typ aldrig kommit upp. Brukar ha svårt att reagera på när min klocka ringer men vaknade direkt typ. Hade väl typ inte hunnit komma in i någon djupsömn. 
 
Sen så jobbade jag 7-9 igår och sen träffades vi alla på Bruks för lite möte och team building-lekar. Kul och intressant dag! Var inte alls trött. Vi blev klara där vid 16, sen åkte jag och Emma och Sofia och handlade på jobbet. Sen så lagade jag, Emma och Andreas mat hemma hos oss i Västerås och så åt vi på balkongen! Sista sommarkänslan typ. Så tråkigt att vi knappt använt våra nya balkongmöbler, men det har ju inte varit väder för det. Sen kom Sofia och Isac förbi och så satt vi och drack lite, och Anna kom också. Spontan kväll, men det händer ju ungefär aldrig att vi alla är lediga en helg sådär. Det är ju alltså p.g.a. att vi egentligen skulle ha åkt iväg på jobbresa denna helgen och redan tagit in annan extrapersonal. Sofia, Isac och Andreas åkte ned på stan och vi andra tänkte också göra det lite senare, men vi kom aldrig iväg haha. Det var iallafall en jättemysig kväll! 
 
Idag har jag catchat upp på de två senaste avsnitten av bästa Halt and Catch Fire. 
 
Nedan är en bild från fina Elafonisi.