Earth Hour

Hoppas att ni alla deltar i Earth Hour nu! Ja, jag fuskar lite och använder mobilen men annars är all teknik avslagen. Tänker att mobilen är ju laddad så det är ju inte riktigt samma sak ändå? Plustecknet i Earth Hour 60+ står för allt annat man bör göra, som t.ex. så äter jag mycket vegetariskt, sopsorterar, slänger aldrig mat och försöker att vara allmänt ekonomisk. 

Det är nionde året som WWF's Earth Hour körs och jag tycker att det är ett superbra initiativ och kul att så många engagerar sig. 

#1 - - sofia:

Jag var också med! Det är ganska mysigt att ha det släkt i en timme. :) Men mobilen använde jag också, för precis som du säger så är den ju redan laddad. Förra året satt jag tex och skrev ett PM på datorns batteri, för den var ju ändå redan laddad, så den drog ju ändå ingen ström.