208

Idag fyller min bil 1 vecka, vilket jag firar med lite foton på den. Den har nu gått 24 mil, så den första bilden är från när jag hämtade den. Jag gillar att man kan lyssna på Spotify via Bluetooth, och jag gillar att man kan ringa folk från den. Var mikrofonen sitter har jag ingen aning om men enligt Andreas (som jag provringde till) var det bra ljud.
 
Den visar när man bör växla upp. Den har 5 växlar, min förra har ju 6. Jag har bara försökt växla upp till 6'an en gång, det var ändå rätt lätt att komma in i. Vi lät installera motovärmare, så det blir bra inför vintern.
 
Det är metallic-lack, vilket är både bättre och snyggare. Det hade min förra bil med, så de är ändå relativt lika utifrån sett. Ja, det skiljer ju 10 år på designen men jag tycker att båda har den typiska Peugeot-designen. Som jag älskar. Man sitter högre i min nya bil, och typ närmre rutan känns det som. Så man ser ut på ett bättre sätt.
 
Bakluckan är nog inte speciellt mycket mindre än min förra nu när jag kollar i den. Min förra var längre inåt, men denna kan man ju lasta högre på höjden (ja, man kan ju ta bort den där skärmen som sitter där nu) och ändå relativt långt in. Och man kan ju fälla ner hela baksätet och på så sätt få ännu mer plats. 
 
Med alla tillägg och allt man köpte till blev dock bilen 17% dyrare än det första priset, men det är det värt. Så skönt att ha en bil jag kan lita på. Eller ja, jag hoppas det iallafall.
 
#1 - - N:

Fin bil :)

#2 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Den va ju jättefin :D

#3 - - Yvonne Kullenstjärna:

Det märks att du gillar fota detaljer, snyggt :)

Svar: Tack!!
Sofie Lindberg