Om 1 vecka...

Om exakt 1 vecka är jag och Andreas påväg till Rom! Enligt iPhone Väder så är det soligt och runt 20 grader där dagtid denhär veckan, låter ju lagom. Men jag blir inte ledsen om det är dåligt väder, såklart att man föredrar fint väder, men det ska bli så himla kul att åka dit ändå.
 
Som vanligt känns det som jag har tusen grejer att fixa inför resan, jag har inte börjat packa alls men det är ju lugnt. Men i helgen ska vi till Sura för vår årliga släktträff, och veckan känns lite halvt fullbokad redan. 
 
I fredags hade jag fixat lite After Work med några från jobbet. Så först var vi här hemma och drack lite och fixade oss, och sen gick vi ut och käkade på Di Spagna och därefter blev det Bill och Bob och senare Harrys, kul och trevlig kväll! 
 
#1 - - sofia:

Ni kommer ha såååå roligt i Rom! :)

Svar: Ja de tror jag alldeles säkert :D
Sofie Lindberg

#2 - - sofia:

Jag hittade vad den där kyrkan som michelangelo designat heter och ligger, den som jag sa låg typ som i en mur. Den heter Santa Maria degli Angeli, http://www.stay.com/rome/attractions/9149/santa-maria-degli-angeli-e-dei-martiri/. Den ligger alldeles i närheten av Republica piazza della repubblica.
Enligt mig är den mycket se värd! Jag skulle ändå rekommendera Borromini kyrkan framför om man bara ska välja en.

Svar: Okej va bra! Jag satt på Google Maps igår och försökte kolla kring stationen men hitta ingen som verka rätt :P
Ja jag har skrivit upp Borromini-kyrkan, förhoppningsvis hinner vi båda :) Men de känns som de är en del kyrkor man vill besöka nu!
Sofie Lindberg

#3 - - ullie:

åhh men va kul . Där va vi fast gud nu är det elva år sen tiden går fort hi hi men ser nog nästan lika dant ut. va vid colleseum va så vackert kram o lycklig resa

Svar: ja de kommer nog bli jättekul :Dtack!
Sofie Lindberg

#4 - - ullie:

Önskar en trevlig helg snart res dax då :) kram

Svar: Tack, hoppas din helg också har varit bra :) ja inatt åker vi!
Sofie Lindberg