Nedräkningen till London kan börja...

Nu är det bara 2,5 vecka kvar till London. Planeringen är i full gång. Jag hittade ingen perfekt karta på Google (storlek, gatunamn, detaljrikedom, färg, linjer o.s.v.) så har Print Screenat och pusslat ihop en från Google Maps, sen skrev jag ut den och gjorde små kryss på alla ställen vi vill besöka. Jag vet redan var alla ställen vi vill besöka ligger, men jag älskar att ha bra översikt. 

Egentligen har jag massa att plugga nu, men jag har ingen lust eller ork till det, suck. Det är ju mycket roligare att planera promenadstråk i London, eller läsa om gamla kungar och drottningar, eller kolla ut filminspelningsplatser från "Sherlock". Det måste ju faktiskt också göras innan resan, jag kan inte åka nånstans utan att vara totalt förberedd så att man får ut så mycket som möjligt. Konstigt, jobbigt och överdrivet kanske vissa tycker, men nu är det så. Om jag ändå ska åka till London, där det finns så otroligt mycket att se och göra, så är det lika bra att aktivt försöka hinna med så mycket som möjligt tycker jag!

#1 - - Nelly:

Så smart! :) Hoppas att ni hinner besöka alla platserna ^^

Svar: Ja de hoppas jag med, men det får jag se till att vi gör! :)
Sofie Lindberg

#2 - - johanna:

Älskar london=) Vi åker dit till påsk igen, men inte för att turista utan för musiken, festival, och eftersom det är samma som förra året så hittar vi någorlunda bra=)
Men annars är jag också en sånn som gillar kartor och översikt=)

Svar: Åååh va kul :D Ni kommer nog få de jättebra :)
Sofie Lindberg