Chokladmousse

Jag har seriöst gjort världens godaste och enklaste efterrätt! Så glad att jag upptäckt detta.

För 2 stora portioner:
3 avokados
0,5 dl kakao
Honung
Bär

Mosa avokadona väl, antingen i mixer eller med gaffel. Blanda i 0,5 dl kakao och häll i honung efter smak, beroende på hur sött du vill ha. Täck över och ställ in i kylen i minst 2 timmar. Rör runt och servera med bär.

Så himla gott, faktiskt mycket godare än vanlig chokladmousse, och nyttigare. Ni måste prova! 

#1 - - sofia:

Det där måste jag garanterat testa! Låter ju super enkelt och gott. Sen att det är hälsosamt är ju ett super plus. :)

Svar: ja, det är bara bra saker med det!
Sofie Lindberg

#2 - - Katja:

Måste jag prova!:)

Svar: Ja! Så himla gott :D
Sofie Lindberg

#3 - - ~ Fatimaswary ♛:

Hoppas du får en fin helg, kramar :)

Svar: tack, det hade jag :) hoppas du också hade det!
Sofie Lindberg