Eko, eko...

Jaha, då har det ekat tomt här på bloggen ett tag igen... Dagarna flyger förbi, som vanligt. Mitt största problem nu typ är att jag inte hittar några bra fotoalbum. Jag vill ha helt svarta, med svarta sidor utan fotofickor eller så. Bara helt vanliga svarta. Men problemet är att de jag har hittat har typ 20-25 blad, vilket är 40-50 sidor. Det betyder alltså lite mer än 1 sida per dag, då jag var i Namibia 3 veckor och Sydafrika 4 veckor. På varje sida får det bara plats 4 foton, 2 lodräta och 2 vågräta. Jag har långt mer än 4-8 foton per dag, kan jag ju säga, trots att jag har sorterat ut väldigt noggrant. Och betydligt fler vågräta än lodräta. Jag har satt ihop en del bilder inför framkallningen, som jag sen klipper isär då, så att vissa alltså blir hälften så stora som ett vanligt foto. Men så vill jag ju inte göra med alltför många. Suck, vilket problem jag har.

Igår var jag på Halv 8 hos Natalie med henne, Linda och Therése, himla trevligt och gott! Bilder ser ni nedan. Imorse var jag ute och gick med Josse och sen hade jag tänkt att börja med mitt studentalbum. Studenten var ju bara 1 dag, så då räcker ett såntdär album med 24 sidor. Sen vill man ju kanske inte ha fullproppat med bilder på varje sida heller.

Jag har kollat ut lite mer saker angående Berlin. Jag tycker att det verkar som att vi bor ganska bra till iallafall. Sen om inte annat så var det ju bara ett par minuter till Alexanderplatz med alla buss- och tågförbindelser. Tror inte att jag skrev det, men jag räknade ut hur långt jag och Andreas gick en av dagarna i Paris. Det blev 20 450 meter, alltså strax över 2 mil. Kändes inte så långt, men det var ju något mer spännande än att gå 2 mil i Västerås iallafall. Jag hoppas på bättre väder i Berlin än vad det är här just nu. Eller just idag är det ganska fint väder, men generellt de senaste dagarna har det varit kallt, grått, regnigt och blåsigt. 

Ja, kom väl inte fram till så mycket i det här inlägget egentligen, men jag vet inte vad meningen var heller. Jag lever och mår bra iallafall!