#1 - - LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Gud vilka vackra bilder!!

Svar: tack snälla! :)
Sofie Lindberg

#2 - - AW - Fotograf:

Din blogg beskriver hur jag vill att mitt liv ska bli :) Ser att du läser på MDH, gud va kul :) De gör jag också, om du menar Mälardalens Högskola såklart :)

Sv: Åh tack så mycket :D

Svar: jaha, va kul! :) isåfall hoppas jag verkligen att du kan komma iväg på nån volontärresa i framtiden, det är helt underbart! :D
ja jag läser på Mälardalens högskola :)
Sofie Lindberg

#3 - - Linii:

Så fina bilder! Du verkar ha ett spännande liv :)

Svar: Tack :)Haha jaa de va iaf spännande i somras, och förra sommaren ;)
Sofie Lindberg

#4 - - Sara:

Åh vilka härliga bilder! :D

Svar: tack!
Sofie Lindberg

#5 - - LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Skulle också vilja fota vilda djur såhär, det skulle vara så häftigt!!

Svar: Ja, verkligen! Det var underbart där :)

Svar: :) Ja, dethär är ju på nordens ark. det finns ju massa djurparker här i Sverige :)
Sofie Lindberg

#6 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Helt otroligt vilka vackra bilder. Tänk så nära du har kommit dem. Man tror inte det är sant att det går att vara dessa farliga djur så pass nära.

Svar: tack :)det var faktiskt rätt långt ifrån, använde zoom-objektiv... :P
Sofie Lindberg

#7 - - Nelly:

Så stora bebisarna har hunnit bli! Vilka fina bilder :)

Svar: jaså :) ja de vore kul att ha sett dem när de va mindre :) tack!
Sofie Lindberg

#8 - - Milina:

Söta! och fina bilder :)

Svar: ja visst är de, tack!
Sofie Lindberg

#9 - - AW - Fotograf:

De är en dröm, dock en dyr dröm ;)
Åh va kul :D Läser du i v-ås eller eskilstuna? :)

Svar: men det är så värt det :Djag läser i västerås, dudå? :)
Sofie Lindberg

#10 - - ullie:

underbara bilder såå fina de är.
ha en bra start på veckan

Svar: tack! ja de är jättefina :)detsamma!
Sofie Lindberg

#11 - - AW - Fotograf:

Ja förstår de, någon gång säger jag bara :)

Jag läser på båda, dock går jag bara 2 kurser, men de är bättre än inget :) Vad läser du för något? :)

Svar: :)
aha okej! vilka kurser? vill du läsa nåt program sen? jag läser kandidatprogrammet i språk och humaniora, med inriktning kommunikation :) är inne på sista året så går ut till sommaren
Sofie Lindberg

#12 - - AW - Fotograf:

Åh va kul de låter :)
Tyska och webbdesign går jag just nu, men har sökt fler kurser till våren, ink 3 program :)

Svar: förlåt för sent svar, har inte hunnit kika in här typ. okej :) vilka program har du sökt? :)
Sofie Lindberg

#13 - - AW - Fotograf:

Sökte några random men bestämde mig för att ändra det och ta bort dom helt, ska kolla igenom alla kurser igen och se om jag kan hitta någe mer :)