Living Room

Äntligen så har vår vardagsrumsmatta kommit! Tack, mamma och pappa! Kändes väldigt tomt och konstigt utan en matta under soffbordet, men nu är den här, och det gick ju faktiskt ganska fort för den att komma hem. Älskar den redan. Grå/silvrig, och jättemysig och fluffig. Så nu kan jag visa lite bilder från vardagsrummet. Fortfarande lite fix kvar, t.ex. gardiner, som ni kan se. Har inte haft tid att fixa det, och just gardiner är det jag prioriterar lägst och är allra minst intresserad av faktiskt, haha. Men klart jag ska fixa det sen! Och så ska väl lite tavlor upp, men har inte bestämt vilka jag vill ha än. Min vision är ju också att jag ska få några bra bilder nere i Sydafrika och sen framkalla dem som canvas-tavlor. Man vill ju inte göra hål i väggen förrän man är helt säker på vilka tavlor man vill ha på vilken plats. Något som är bra är att förra ägaren knappt hade någonting på väggarna, så det är typ inga hål alls. 

Det är ju parkettgolv i vardagsrummet, hallen samt mitt rum, och jag gillar det verkligen! Som tur är så gillar jag alla golv i lägenheten (förutom badrummet, då). Det är träfärgad laminat i sovrummet och i Andreas rum, och sen är det svart klinker i köket. Alla tapeter är också bra, en del skulle jag inte valt själv, men de funkar. Det är faktiskt bra att det var så, visst, hade ju varit kul att välja själv kanske, men då skulle jag fått sån beslutsångest att det bara hade blivit helt vita, målade väggar överallt. Så jag är faktikst glad över tapeterna också. De är ju diskreta, så. 

Nu har vi bott här i lite mer än 2 veckor, men det känns redan som flera månader (förutom de saker vi inte riktigt kommit igång med än eller fått upp). Men redan från början kände jag mig så hemma, trivs jättebra! Älskar planlösningen som känns så öppen, och att jag nu får plats med ett riktigt arbetsbord. Tycker det är mysigt att gå en runda på kvällen, innan jag går och lägger mig, för att bara kolla på allt och släcka ner överallt, haha, men det är faktiskt trevligt.


 
 
 
 
 
#1 - - Karin Lygnersjö:

Superfint!

Sv: Tack!
Kram

#2 - - Emelie:

Snyggt!
Sv; Tack så mycket :)

#3 - - ullie:

DÄr är kronorna . :D

Så underbart med en öppenspis Verkar va en helunderbar lägenhet. Funderar du på att stanna hemma o mysa från resan fniss ?
Gillade växthuset

Svar: hehe, ja där kom kronorna med på bild! :)
ja det är supermysigt, haha neeej jag ska iväg till afrika, har längtat efter det ännu längre, så ;)
ja, växthuset är en favorit! ska väl sätta in nå blommor där eller nåt sen, men de blir när jag kommer hem från afrika!
Sofie Lindberg

#4 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Det är jättefint och ni har bra smak. Förstår du trivs där.

Svar: tack så mycket :)
Sofie Lindberg

#5 - - Ida:

Åh, va fint du bor! :)

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg

#6 - - kaffehörnan:

Vad sjukt fina bilder

Svar: tack så mycket :)
Sofie Lindberg

#7 - - inthearena.blogg.se:

vad fint du har det!

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg

#8 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Mattan låter hur fin och härlig som helst! Prat om gardiner så har jag inte haft någon i köket på 2 år fast jag tycker om gardiner. Men som jag visste att vi snart skulle flytta fast det tog ju längre tid än jag hade räkant med så ville jag inte göra några hål där gardinstången skulle sitta.
Vad härligt med så stort det är ju rena palatset ;) Många kramar Carina

Svar: ja, mattan är supermysig :) haha, nää ibland blir det inte av att fixa saker, och speciellt när man vet att man ändå ska flytta. ja, det är riktigt skönt med massa plats! men ni får ju ännu större än oss, fast iofs har ju ni 4 barn också :) inte långt kvar till er flytt nu! kramar
Sofie Lindberg

#9 - - Olivia Magnusson:

Så fint!

sv: hihi,tack :D
kramis♥

#10 - - Celine:

Snyggt :D

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg

#11 - - Trees, mamma i London:

Vilka underbara detaljer du har!:)
Sag att dus ka ivag till sydafrika! KUL! lycka till :D

Svar: Tack så mycket :) Ja det ska bli superkul! :)
Sofie Lindberg

#12 - - ViktoriaCaroline:

Åh vad fint ni har! :)

Svar: Tack :)
Sofie Lindberg

#13 - - Emma:

fint

Svar: Tack :)
Sofie Lindberg

#14 - - Lollo:

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
Sofie Lindberg

#15 - - Annika:

Fint :)

Svar: Tack!
Sofie Lindberg

#16 - - G I N A ~:

så himla fint!!
Älskar din header ;) kram

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg

#17 - - Tess:

Åh, tokmysigt,* avis*

Svar: hehe, tack! :)
Sofie Lindberg

#18 - - Sofia:

men gud vad fint!

Svar: tack så mycket! :)
Sofie Lindberg

#19 - - Johanna ♥:

Fint :)

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg

#20 - - vanja:

åhh vilken härlig header

#21 - - EMMAWHO:

Superfint!

#22 - - Liborius:

fint du har det :)

#23 - - Micaela G:

Snyggt!