#1 - - Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

Gud va läckra bilder :D

sv: hih,tack :D
kramis♥

#2 - - Sofia:

vad kul :D

#3 - - Lowa:

Coola bilder :)

Svar: tusen tack, vad kul att du tycker det! Kram

#4 - - Amanda [SPONTAN]:

Underbara bilder!

SVAR: Tack så mycket :)

#5 - - Malin:

Coola bilder!

#6 - - yasmine modell mamma och fru:

ck
härliga roliga bilder
allt bra ikväll?
kraam

#7 - - Ida ♥:

Coola bilder!

Sv: Tusen tack :)

#8 - - Kajsa Johansson:

Vilka häftiga bilder! :D

#9 - - ebba (::

Grymma bilder!


kramis

#10 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Häftiga bilder du gjort. Bra fotat och redigerat.

Svar: Tack så jättemycket! :)
Sofie Lindberg

#11 - - Joanna D. Hansson:

Fan vad coola bilder! Har alltid velat kunna klippa in folk i en bild men har inte photoshop :(

#12 - - Hanna:

Hahaha, åh goding där! Du är så snygg du :)

Svar: hehe tack men det är min syster på bilderna ;)
Sofie Lindberg

#13 - - Hanna:

Hahaha, alltså.. Ibland undrar jag ju vart jag lämnat huvudet. -.-' Jag tycker ju att jag åtminstone borde kunna göra skillnad på en blond person och en med mörkt hår. Men.. Hm. Jag får skylla på att jag är sjuk och trött! ;P

Svar: Haha det är helt lugnt! ;)Uschdå, krya på dig :)
Sofie Lindberg

#14 - - Linnéa Olsson:

Haha första bilden var rolig! :)

#15 - - Sara - Hold on be strong :

Coola bilder!! :)

#16 - - Merve:

Fina bilder, vart redigerar du =)?

Svar: Tack! :) I Photoshop
Sofie Lindberg

#17 - - tyraelvira.blogg.se:

haha, vilka söta bilder!

Svar: tack :)
Sofie Lindberg

#18 - - bella:

häftiga bilder! :)

Svar: tack :)
Sofie Lindberg

#19 - - louise:

snyggt!

Svar: Tack :)
Sofie Lindberg

#20 - - helena:

fyfan vilka coola bilder, speciellt sista! kram

Svar: Tack så jättemycket :)
Sofie Lindberg

#21 - - johanna:

haha gud va skojiga bilder=) snyggt!

Svar: Tack! :)
Sofie Lindberg

#22 - - ☆ellen☆:

Coola bilder! :D
- Tackar ^^

#23 - - Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Åhh fasiken vilka coola foton!
Dessa diggar jag :)

Svar:
Sofie Lindberg

#24 - - LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Härliga bilder! :D

Svar: Tack :)
Sofie Lindberg

#25 - - julia:

Coola bilder!

#26 - - Johanna:

Vilka fräcka bilder =)

Svar: Tack! :)
Sofie Lindberg