Flytta hemifrån...

Slänger in ett inlägg från mobilen lite snabbt. Idag har jag spenderat hela eftermiddagen hemma i Surahammar för att försöka få lite ordning på mitt rum. Jag har ju massa "flytta hemifrån-grejer" som jag tänkte att jag lika gärna kan packa ner i kartonger. Jag har typ inga redskap eller maskiner, så det handlar alltså om skålar, uppläggningsfat, vaser o.s.v. som är helt oanvända och ouppackade. Hittills har jag fyllt 9 flyttkartonger med sånt, och är inte riktigt klar än! Sen plus alla "vanliga" saker i mitt rum... Jag var och hämtade 16 flyttkartonger hos farmor tidigare idag och tänkte att det nog var överdrivet många, men inser att jag kommer behöva köpa flera. Sen ska ju alla kläder och skor med, så man har nog ganska mycket mer saker än man tror!

#1 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Det är lätt att samla på sig. Men smart ändå att göra det inför när man flyttar hemifrån. Jag önskade mig också massor av sådant innan jag flyttade hemifrån, då slipper man ju köpa allt sen.

#2 - - Hanna:

Ja man har verkligen mer saken än man inser. Det märks ju först när man flyttar ;) Megamycket saker och ett mindre berg av flyttkartonger

#3 - - johanna:

oj och du har inte ens hunnit flytta en=)men endå skönt att ha massa saker innan så man inte behöver köpa allt på en gång=)

Svar: Haha nej man har samlat på sig genom åren ;) men som sagt, är fortfarande jättemycket som vi behöver köpa då de inte direkt är några funktionella saker jag samlat på mig, utan mest "finsaker" :P
Sofie Lindberg

#4 - - Camilla ♥ Gravid:

Tur ni får stor bostadsrätt :D

Svar: Ja, verkligen ;) men är rädd att vi kommer fylla upp den direkt och hur ska man då få plats med allt nytt man vill köpa!? :P
Sofie Lindberg

#5 - - Ingrid - Mamma till två sessor:

Vad skönt att ha så mycket grejer när du ska flytta :)

#6 - - Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Oj, jösses. Men det kommer då inte bli tomt i er bostadsrätt:P haha