#1 - - ☆Z I N J A☆:

hihi vad söt!

#2 - - ullie:

tack snälla du

ju mer man har lägenhet och sen man fått barnen ju roligare är det att pynta lite.

ja men mycket behöver man inte ha . lägger nog in något i morogn på¨resterande ris =) kram

#3 - - Hanna:

Åh så mysigt! :')

#4 - - Mia Forsberg:

hihi ja min lilla kisse :D

#5 - - Bysisters:

Åh vilken söt video. Jobbar du med de?<3

Svar: tack :) nej tyvärr så jobbar jag inte med det... det var i somras när jag volontärarbetade i 3 veckor i namiba. ska iväg igen i juni för att arbeta med kattdjur i en månad :)
Sofie Lindberg

#6 - - Elisa:

Vad söt!:)

SVAR: Åh tack så jätte mycket:)

#7 - - Milia:

Sv: Det är jätteskönt med lite längre sovmorgonar ibland, fast 14.25 är kanske lite väl länge, men skönt var det iallafall! :)
Det var jättegott, otroligt lätt att göra med!

Åh, så fin! Det är en rätt häftig upplevelse att få vara såpass nära vilda djur va?

Svar: :) ibland får man unna sig en extra lång sovmorgon ;)
Sv: Ja det är helt underbart att få vara så nära! Nu längtar jag bara till juni då jag ska iväg igen!
Sofie Lindberg

#8 - - jossan:

Åh nej va mysigt!! Skulle också vilja mysa med ett sånt där vilt djur :')

sv: Tack så mycket, kul att du gillar grejerna! :D
Ja visst är den snygg!?


Svar: Ja det är verkligen helt underbart! :) om du får chansen att åka på en sån resa nån gång så rekommenderar jag dig verkligen att göra de :)
Sofie Lindberg

#9 - - Emelie:

Men vad mysigt!! :D

#10 - - Josefine Anerland:

SV: Tack fina du!
Ser jättemysigt ut med vilddjuret!

#11 - - Natalie Salazar:

men vilken mys :D

Svar: Jaaa verkligen :)
Sofie Lindberg

#12 - - Liene:

Tack så mycket. Glad att höra :D

Åh wow, som paradiset! Underbar video.
Kram

#13 - - Carmelas:

Vad söt! :)

Sv. Tack! Allt bra?

#14 - - NATALIE:

Åh vilken häftig header! :D

Svar: Tack :)
Sofie Lindberg

#15 - - Siri:

häftigt!!
svar: åh tack!! x

#16 - - Merve:

Omg va sööt och mysig den är <333
ÄLSKAR kattdjur skulle vilja oxå att träffa och klappa dem nångång men jag tror inte det kommer bli möjligt :(
Skulle du kunna fota en massa på alla kattdjuren på juni när du åker och skicka dom till min mejl, älskar älskar kattdjur!
Hoppas du får en trevlig resa

Svar: jaa, helt underbar! :) joo men börja planera och spara redan nu så är du väl förberedd till efter studenten! :) jag kommer fota massa och lägga upp på bloggen så det är bara att du håller utkik här i juni! :)
Sofie Lindberg

#17 - - Malin:

ååååh obeskrivligt söt!!!

Svar: jaaa visst är han :)
Sofie Lindberg

#18 - - basebollivet.blogg.se:

Förstår att du saknar den gosisen!

Svar: hihi, jaa.. :)
Sofie Lindberg

#19 - - Nelly:

Aw, så mysigt fräckt att gosa med en gepard! :)

Svar: jaa, supermysigt! :)
Sofie Lindberg

#20 - - Amanda:

vad söt :D

#21 - - jessica :

Åh, skulle min mamma se det där skulle hon bli så himla avundsjuk, hon älskar geparder :) själv är jag mer för leoparder.

Tack! Ja, snart borde det väl bli vår?! :D

#22 - - Becka [fotoblogg]:

Aw så söt.
sv: Åh, du anar inte hur mycket det värmer. Tusen tack finaste du! ♥

#23 - - aliengirl- art is my life:

Så otrolig gullig, sådana kattdjur är så vackra. :D

#24 - - jessica :

Jag tycker såklart om båda två, men det är ju bara bra att folk tycker olika! tänk om alla föredrog leoparder, hur skulle det vara.. :o

#25 - - Jessica:

gullig :)

Svar: hihi jaaa :)
Sofie Lindberg

#26 - - Ida:

Så söt:)

#27 - - Sandra:

Gud vilken härligt upplevelse det måste ha varit :) Var du aldrig rädd för att han skulle anfalla dig?

Svar: Ja det va helt underbart! :) nej de va jag faktiskt inte. Varje gång man kom in till honom så la han sig ner och började spinna och ville att man skulle komma och gosa med honom :)
Sofie Lindberg