1 år

Idag är det 1 helt år sedan jag åkte till Namibia. Sjukt va tiden har gått fort! Fattar inte. Så därför tänkte jag lägga upp lite bilder från därifrån, längtar tillbaka till alla djuren. Men nu är det bara 3 dagar kvar tils jag åker till Sydafrika! 

 
 
 
 
 
 
 
#1 - - sofia:

Oj, det känns inte som att det var ett helt år sen du var iväg till Namibia. Vad fort tiden går.

#2 - - Nelly:

Härliga bilder! :)

Svar: tack :)
Sofie Lindberg

#3 - - Vardagstankar om livet som finlandssvensk fototokig bak-tjej:

Läste att du snart ska åka! Hoppas du får en jätte fin resa och att du får ut något av det! :)

Svar: tack så jättemycket! :)
Sofie Lindberg

#4 - - Olivia:

Åh, så härligt! Precis något liknande skulle jag också vilja göra :)
- Tack så hemskt mycket snälla du ♥ :)

Svar: då tycker jag verkligen att du ska göra det någon gång! :) helt underbart är det
Sofie Lindberg

#5 - - inthearena.blogg.se:

Oj vad många härliga och fina djur du träffade på :)

Svar: ja, verkligen! :)
Sofie Lindberg

#6 - - Amanda Johansson:

Tack, åh vilka härliga bilder!

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg

#7 - - Emelie:

Vad gör du när du är på de resorna?
Sv: usch då! Lycka till på tentan :)

Svar: Jag ska volontärarbeta med stora kattdjur :) på ett center där de försöker föda upp geparder för att sedan släppa ut i det vilda, då geparder hotas av utrotning. Men de finns även andra djur där (skadade, föräldralösa o.s.v) som t.ex lejon, leoparder, vargar, servaler, surikater... :) så jag ska hjälpa till att ta hand om dem, typ mata dem, städa deras inhägnader, leka, gå ut med dem och så :)
Sofie Lindberg

#8 - - Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma:

Ja det är helt underbart! Nu har ni väl sommar väder i Sverige också? :)

Svar: jaa, nu är det verkligen sommarväder, nästan varje dag! :) men blir ju ändå inte riktigt samma grej som utomlands ;)
Sofie Lindberg

#9 - - Pauline:

Vilka härliga bilder!

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg

#10 - - Anna Holm:

Åhh, vad häftigt! Vilken upplevelse! :D Hoppas du får en jättebra och lärorik tid i Sydafrika också! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Sofie Lindberg

#11 - - Sara Ekman:

åh, så fina bilder!

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg

#12 - - Hanna:

Åhh, vad roligt! Blir verkligen inspirerad av vad du har gjort. Nån gång i mitt live vill jag också resa nån stans där jag kan göra skillnad^^

Svar: ja, helt underbart! :) ja, om du får chansen nån gång - ta den! det är ovärderligt att kunna göra något sånthär :)
Sofie Lindberg

#13 - - Peter Daggert:

Underbara bilder!

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg

#14 - - Sara - Hold on be strong:

Härliga bilder :)

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg

#15 - - Ellen:

Ser ut som en riktigt häftig upplevelse!

Svar: det va det också! :) och på måndag är det dags igen ;)
Sofie Lindberg

#16 - - Johanna ♥:

Åh så häftigt :D

Svar: jaa det var helt underbart! :) och på måndag är det dags igen ;)
Sofie Lindberg

#17 - - Nathalie:

Vad fint av dig att åka iväg som volontär. Jag skulle åkt iväg till sommaren till Thailand men det blev inställt eftersom jag var den ända som hade bokat. Men jag ska verkligen inte ge upp den drömmen. Får göra ett nytt försök igen nästa sommar. Vad är det du ska göra i Sydafrika nu??

Svar: åh va synd :( vad skulle du ha jobbat med då? nej ge inte upp det! hoppas du kommer iväg, kanske nästa sommar då! :)jag ska arbeta med stora kattdjur :) på ett center där de föder upp geparder för att sedan försöka släppa ut dem i det vilda (då geparder hotas av utrotning) . men de har även lejon, leoparder, vargar, surikater o.s.v. typ skadade, föräldralösa och sådär som de tar hand om :) så ska mata dem, göra rent deras inhägnader, leka med dem och så! :)
Sofie Lindberg

#18 - - sarah:

fina bilder =)

Svar: tack :)
Sofie Lindberg

#19 - - mlie -tävling på bloggen-:

så underbara bilder :)

Svar: Tack snälla! :)
Sofie Lindberg