New Bathroom

Medan jag var borta så började ju pappa och Andreas att renovera badrummet. Nu börjar det bli klart! Lite småfix kvar såsom taklister o.s.v. Och sen ska vi ju köpa en tvättmaskin också, den får precis plats i hörnet. Badrummet är ju inte så stort, och först var jag helt inne på att slå ut väggen som gränsar till mitt rum och flytta den nån meter för att få större badrum. Men nu känner jag faktiskt inte att vi behöver det. Visst, såklart man vill ha ett stort badrum och det skulle vara jätteskönt och så, men om man ändå får plats med allt man behöver i badrummet som det är så funkar det ju ändå! Trodde inte jag skulle säga det, men så känner jag nu. Då får vi ändå mer plats i mitt rum, med garderober o.s.v. för det skulle annars bli väldigt trångt. Så vi är jättenöjda, och stort tack till mamma och pappa som hjälpt till så mycket! Har nog ändå världens bästa föräldrar.

Här är en före-bild samt en efter-bild. Man vågar ju knappt visa hur det såg ut när vi köpte lägenheten, men nu ser ni iallafall hur mycket finare det blivit! Så bl.a. ny toa, nytt handfat, ny dusch och ja, typ allt.


#1 - - Sara Ekman:

fint :)

Svar: tack :)
Sofie Lindberg

#2 - - anna:

så fint det blev :)

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg

#3 - - Julia:

Fint det blir :)

Svar: tack :)
Sofie Lindberg

#4 - - Katja:

Det blev så sjukt bra!!:)

Svar: :D
Sofie Lindberg

#5 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Vilken skillnad. Blev superfint.

Svar: ja verkligen, tack!
Sofie Lindberg

#6 - - sara:

FInt!

Svar: tackar!
Sofie Lindberg

#7 - - Mamma till William och Wilma:

Snyggt badrum :)

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg