Bilder, 8 juli

1. Väggen i Volontärrummet nere på gården

2. Mitt handavtryck


3. Jag & Zorro


4. Zorro

5. Zorro & jag


6. Pardus


7. Jag & Abby


8. Jag, Abby & Apollo


9. Jag & Abby


10. Jag & Abby


11. Min hand & Eden's tass


12. Jag & Eden


13. Eden


14. Eden


15. Eden


16. Eden & jag


17. Eden & jag

'
18. Eden


19. Eden


20. Zorro & Bailey


21. Min hand samt Bailey's & Zorro's tassar


22. Bailey's & Zorro's tassar


23. Jag, Zorro & Bailey


24. Dew

25. Zorro & jag
#1 - - Nelly:

Så söta ^^

#2 - - Ellinor:

Ååh så underbara bilder!

Svar: tack! :)
Sofie Lindberg

#3 - - ullie:

Kommer nog kännas konstigt när du kommer hem . kommer sakna de små söta .vilka gulliga bebisar oxå

Hoppas helgen varit bra

Svar: jaa de känns lite konstigt... :/ saknar alla djuren fruktansvärt mycket!
tack helgen va jättebra! hoppas du också haft en fin helg, kram
Sofie Lindberg

#4 - - △ ida.:

åh så underbara bilder! Och vilken upplevelse, att få vara nära dem och gosa med dem, verkligen jättecoolt! :'D

Svar: tack :) ja det var verkligen det bästa jag nånsin gjort :)
Sofie Lindberg

#5 - - J o j z y ♛:

Sött!

#6 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Så fina bilder. Och så mysigt att få krama dem och komma så nära.

Svar: tack :) ja supermysigt
Sofie Lindberg