Harnas Wildlife Foundation Video Part 1

Harnas Wildlife Foundation, Namibia, Africa. 6-29 June 2012. © Sofie Lindberg

Jag har nu försökt mig på detdär videofy.me och bjuder på en samling av videoklipp från Namibia! Detta är första delen av 2, den andra delen kommer i nästa inlägg! Tror inte videorutan ska se ut som den gör, eller så ser det bara konstigt ut på min dator!? Man kan ta bort annonsen genom att klicka på det lilla krysset uppe till höger iallafall.

#1 - - Evelina:

Vad coolt och spännande :)

#2 - - sofia:

Vilken fin film! Och kul att du filmade så pass mycket. Jag brukar alltid glömma bort att filma.

Svar: Tack så mycket :) ja försökte filma en del men såhär i efterhand tänker man ju bara; "men ååh varför filmade jag inte de? Och de? Och dedär?" typ vardagliga saker därborta som inte verka nå speciella men som egentligen är de! :)
Sofie Lindberg

#3 - - EMMAGENCY:

Åh gud så underbart! Så himla sugen på att åka och volontärjobba med lejon, måste bara skrapa ihop pengar. Lär ju ta ett tag, men så värt det!

#4 - - kita':

vilken fin video ^^

svar; härligt, det är också bra här :)
var kommer du ifrån?

#5 - - kita':

svar; aha, vad coolt! :D
ja, jag är från thailand med inte adopterad :)
Vietnam är ett fint land tycker jag :)

#6 - - ullie:

så fina djuren är måste varit väldigt intressant att åka dit. ska din pojkvän me på nya resan ?

ja du må tro att jag varit sur över datorn

#7 - - ullie:

va duktig han e på det då :)

ja men det kommer ni nog göra. ja får nog jobba mycket i sommar tyvärr

#8 - - JB - fotoblogg:

Vilken fin video! Jag skulle också vilja åka till Afrika...

- Tack så mycket!

#9 - - Sofia:

vad härligt!
sv; ja verkligen! åh tacktack, detsamma!

#10 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Gud vad härligt det ser ut och vilket djurliv. Tror jag skulle trivas bra där ;-)

#11 - - Madeliene - flickan som kämpar varje dag! ♥†:

- Allt bra? Vill du göra ett bloglovin byte? :)

#12 - - Emelie:

Gud vad söta!

#13 - - basebollivet.blogg.se:

Men åh hur awesome?! NU är jag officiellt avis på dig.

#14 - - Isabelle:

Sv;Tack:)
Awww söta!

#15 - - bysisters:

Sööt!!

#16 - - Anna:

Vilken fin film, och vad mycket du sett! Blir så grymt avis när du klappar på leoparden + att hans spinn är ju hur mysigt som helst! :)

Svar: hihi tack! :) det va verkligen hur mysigt som helst!
Sofie Lindberg

#17 - - Sarah Persson:

Tack och vilken fin film! :)

#18 - - Sandra:

så härlig video! djuren är så himla fina :)

#19 - - kita':

svar; jag vill med till vietnam :) Jag har aldrig varit där men min mormor brukade åka dit ofta och har sett bilder som hon har tagit och dem var sjukt fina! ^^
Åååh, phuket är sjuuukt fint! Jag & min familj ska till thailand om några månader :D

#20 - - Lotta:

Sv: Jaa, vi hade det verkligen hur bra som helst!! :) och vad ska du hitta på för skoj ikväll? Ska du se melodifestivalen?? =) kram!

Måste säga att din header verkligen är ashäftig! Vart var du för att få umgås med den på det sättet?! :D

#21 - - Tilde:

Sv: tack så mycket, vad roligt att du hittade till min blogg (:
Åh, vilken dröm. Vi funderar på att i familjen åka på volontär arbete för något djur vi har dock inte bestämt än ;)

#22 - - emelie:

har allitd önskat att jag kunde få råd att åka ner och volontär jobba med djur någonstans!
hemlösa hundar, ellre djur i afrika eller va dsom, älskar djur och tycker alla djur ska få den chansen och det livet dom förtjänar!

#23 - - levamedcf.blogg.se:

Härlig video och häftig resa! Jag ska själv åka till Moldavien i Maj där jag ska arbeta som volontär i ett år på ett djurhärbärge för hemlösa hundar

#24 - - Amndz:

Så otroligt! Det är svårt att föreställa sig att vara på en sådan resa. Jag måste kolla upp det, bockar och bugar för att du svarade så ingående!
Blir så oerhört fascinerad. Åh. Alla djur värmer mitt hjärta!

#25 - - Samira:

Fin blogg du har! Titta gärna in på min med :) Kram!

#26 - - Sandra:

Vilken härlig film :D

#27 - - - J U L I E T T E-:

gud
vad
coolt
jag
vill
också
!!!!!!!!! :)
men hur kunde du ligga bredvid den utan att den attakerade dig? :)

#28 - - basebollivet.blogg.se:

Svar: Haha tur att jag inte är ensam om det där ;)

Du det skulle jag gärna göra, sååå himla coolt och spännande.

#29 - - kita':

sv; tack så mycket! ^^
ja, tyvärr så är det 4 månader kvar :D
önskar att det är imorgon vi ska åka ;D
ska du utomlands detta året?

#30 - - Wilma Johansson (canonflicka.blogg.se):

Åh, gud va coolt! Är helt säker på att jag också kommer vara volontär nånstans i världen när jag slutat skolan :)
Svar;Tack så jättemycket! Kram

#31 - - Klara:

Väldigt cool blogg!
Hur har din vecka varit? :)

#32 - - Christine&Paris:

Vad häftigt! Det där skulle jag gärna göra någon gång i mitt liv. Se vilda djur i Afrika är en dröm!

#33 - - Aili:

Åh, vad coolt! :)

#34 - - Olivia Gonzalez ♥:

SVAR: Tack! Åh gud vad coolt! :D Förresten, din header är superhärlig! :D

#35 - - caroline:

Sååå spännande :D

#36 - - Nelly:

Åh, så härligt det ser ut - vilken kul grej att ha varit med om! :)

#37 - - Madeleine:

Sv. Tack så mycket!:)

Läste längre ner - grattis till er med och lägenheten! Såg fin ut i planlösningen!

#38 - - Lotta:

Sv: Tack så jättemycket :) och shit va häftigt! Men längtade du inte hem mycket? 3veckor är ju ganska länge :D

#39 - - Katja:

Åååh, skulle kunna kolla på denna video 1 miljon gånger :D Du har filmat helt otroliga möten mellan djur, men även människa-djur !! Är så fruktansvärt stolt över dig <3 :)

Svar: :) <3 va söt du är!
Sofie Lindberg

#40 - - kita':

sv; ååh, vad kul!
jag vill också till sydafrika :)
gillar du kattdjur?

#41 - - Anna:

Lite sen rättning här, men jag menade självklart gepard och inte leopard. Hehe! ;)

Svar: jag förstod det, de är lugnt :)
Sofie Lindberg

#42 - - Emelie:

wow va cooolt:)
Va fin och söt blogg du har!
Hoppas att du får en fortsatt bra vecka!
Kolla gärna in min blogg också !
Kraaaam

#43 - - jennie:

Åhh sånt här vill jag med göra!!
Funderar på att åka ner till Afrika till sommaren för att arbeta som volontär med tigrar

Svar: Gör det!! :) helt underbart, rekommendera det verkligen :)
Oj spännande, har du hittat nåt speciellt ställe där de har tigrar i Afrika? :)
Sofie Lindberg