Fiona

Åh, vad jag grät när jag tittade på denhär videon. Alla borde se den! Tänk på alla andra hundar (och andra djur) som har det sådär därute, nej fy. Alla djur förtjänar en andra chans och det är sånthär som gör att man vill jobba med djur som behöver hjälp. Jag ser så mycket fram emot min resa till Sydafrika nu, att få göra en liten skillnad i ett djurs liv. Kolla på videon nu!
 


#1 - - Sophia:

ååå jag grät nästan också hahaha!

#2 - - Liene:

Tack, blir glad för din kommentar :D

Älskar bilden på din header! Är också kär i djur :D Vill inte se när djur lider :(

#3 - - Becka [fotoblogg]:

Åh så fin header du har!
sv: Ja verkligen! Pannkakor är så himla gott, speciellt till frukost, hihi.
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!
Kram. ♥

#4 - - Aili:

Nää, vad sorgligt, jag grät ju nästan också! Vad coolt att ha ett jobb där man kan hjälpa djur! :)

#5 - - NICOLE:

Fin header :D

Sv tack!

#6 - - Agniis:

Ååh gud. Tårarna bara rann!!

#7 - - Lina:

Det är sjukt! Jag kommer ansöka till polishögskolan iår och inrikta mig på att bli djurpolis, just för att jag känner att djur inte har de möjligheter till ett bra liv som människor har, människor tar väldigt mycket plats.

#8 - - Nadia:

Sv: Tack så jättemycket, och ja det behövs verkligen rensas i rummet ibland :)

Gud vad hemskt! Tårarna bara rann när jag såg videon! :'( Det är en sån otrolig tur att det finns goda människor som hjälper djur att få ett bättre liv!

#9 - - Annika:

Fin blogg :)

#10 - - 18 ÅR, GIFT, MAMMA TILL HUGO & LILLEBROR I MAGEN.:

Sv: Ja, absolut. Jag och min karl har faktiskt i planer om att åka och leva i det vilda när barnen börjar kunna vara själv, ta hand om sig själv och sådär. Men hur kom du på det? Hur gör man för att få kunna åka på ett sådant härligt äventyr? :)

#11 - - Emma:

Sv: Hon är ute minst 2 timmar per dag oftast mer. Hon är ej rumsren än eftersom hon bara är 8 veckor, men träning håller jag på med och hoppas på resultat.

Min förra kanin dog i oktober och hon var helt rumsren! Eller ja det kunde ju hända en olycka men det var sällan. Hoppas dom här också lär sig, blir så mycket enklare då.

Ja det ska jag göra, läsa om din resa kommer bli spännande! :)

#12 - - Victoria:

Vilken bra video!! Det är så synd om djuren!!! :)

#13 - - Sarah:

De e synd om djur som inte har nåt hem :(
Vilken najs att hunden fick tillbaka synen på ena ögat :)

#14 - - Lalitta:

Nää vad synd om djuren!!!! :(

#15 - - johannaL:

usch så sorligt=/ men så fint slut=)

Svar: jaa jag vet :( tur att det slutade lyckligt för denhär hunden iallafall!!
Sofie Lindberg

#16 - - Katja:

Usch... Nu har jag gråtit för ett år, mitt hjärta krossades i bitar när jag såg hur illa däran hunden var. Det är så himla tur att det finns goda människor där ute som försöker göra det bättre för djuren som lider, en eloge till dem!

Svar: ja verkligen! men det är så hemskt när man tänker på alla andra hundar därute :(
Sofie Lindberg

#17 - - Johanna:

just ja, för den här hunden iallafall, sen vet man hur många fler liknade fall det finns i hela världen=/