Studentbilder

Idag har jag tagit mig tid att göra något som jag dragit ut på i 3,5 år typ. Nämligen gått igenom mina studentbilder och valt ut vilka jag ska framkalla till mitt fotoalbum om studenten! Någon gång i framtiden när jag har tid ska jag göra ett sådant album om konserter/festivaler och Namibia också (plus att jag har gjort en riktig fotobok med bilder från Namibia som jag bara ska finjustera lite innan jag beställer den). Så nu är min tanke att jag ska hinna klippa och klistra ihop detdär albumet nångång vid jul då jag är ledig en vecka från skolan. Dock har vi seminarier både före och efter julveckan, samt två salstentor i januari. Men det är ett annat problem. Eller inte. Hmm, jag ska iallafall försöka påbörja albumet!
 
Sen har jag ju mina andra fotoalbum med bilder från hela mitt liv också. Jättemånga likadana album är det, som jag köpt på mig under åren. MEN i somras bestämde sig dendär dumma firman för att förnya sina fotoalbum! Liksom, jag förstår inte ens varför man måste göra det? Det är ju inte som t.ex. ett paket pasta som man kan förnya designen på, utan fotoalbum! Så nu kommer det se helt konstigt ut i min bokhylla när det helt plötsligt blir en annan albumserie. Den jag har är svart med silverränder, och den nya är svart med guldränder och en annan storlek! Jag är seriöst upprörd över det. Vad är meningen med att ändra så lite i designen egentligen? Jag har både mejlat och ringt firman men de svarar inte, Hedlundgruppen är det. Sämst.
 
Men iallafall, nu tänkte jag bjuda på lite studentbilder och återkalla lite gamla minnen. Enjoy!
 
 
Emilia, jag och Elin i Konserthuset innan utspringet
 
Sofia och jag i Konserthuset innan utspringet
 
Utspringet!
 
Jag
 
Jag och Sara på flaket
 
Tårtor
 
Becka och jag
 
Sara och jag på Varda
 
Jako, jag och Sara på Blue Moon Bar
#1 - - sofia:

Åh vad jag saknar! :)
Synd bara att jag står så infernaliskt fult med mina ben på den där bilden.

Svar: jag med!! men kan du fatta att det var TRE OCH ETT HALVT ÅR sen!? helt crazy.hahaha det tänkte jag inte ens på , men så dumt ser de ju ändå inte ut :)
Sofie Lindberg

#2 - - Johanna:

ååh de va så skoj med studenten=)
Jag sitter själv och sorterar årets bilder som ska framkallas snart, men på något sätt så skjuter man bara upp det.
haha drygt att de ändrat sin design lite granna, förstår att de är störigt för dig.

#3 - - Katja:

Jadu.. de här med bilder-och-fixa-å-trixa-med-korten-så-de-blir-fint-någongång PROBLEMET, det lider jag oxå av! Finns ingen tid till de alltså, blääh! :( Vad drygt att dem ändrat designen, skulle jag oxå bli störd på...