Resfeber?

Jag tror jag börjar få lite resfeber. Eller ja, jag vet egentligen inte riktigt vad det är? Men jag börjar bli stressad och tänker väldigt mycket på resan, hur allt kommer att gå, hur det är där borta och sådär. Men det är inte paniktankar, utan mest positiva tankar! Det som gör mig stressad är att det bara är 12 dagar kvar tills planet lyfter, och innan dess måste jag hinna göra typ 100 saker. För det första har jag skola några dagar, och det innebär ett minisymposium med inslag av en motivationsmässa (det blir typ en redovisning), 2 hemtentor som jag knappt börjat med för att vi precis fått dem, och sedan en del litteratur att läsa, plus lektionerna då. Sedan så ska jag jobba 4 dagar nu innan jag åker också. Jag ska även hinna med att packa, köpa det sista, växla pengar och checka av allt inför resan.

Jag får ta och säga grattis till min syster som fått jobb på Ving, som aktivitetsledare! Så hon kommer att tillbringa 4,5 månader i Side, Turkiet. Hon åker den 7 juni, alltså dagen efter mig. Jag åker på kvällen och hon på morgonen så min familj blir kanske kvar i Stockholm efter att de släppt av mig på Arlanda.

#1 - - Anna-Karin:

Ni åker lagom tills jag kommer hem igen ;) Vad kul för Frida att hon fick det, vilken häftig upplevelse! Du får tänka på det roliga som väntar efter att tentorna är skrivna :D

#2 - - Anonym:

Jaaa , men du kommer förhoppningsvis hem nåt mer :) Jaa verkligen, gäller bara att kämpa på med det sista nu!!