1 vecka kvar!

Idag är det bara 1 vecka kvar tills jag åker! Helt sjukt, tiden bara flyger iväg. Jag bokade resan den 6 mars, och nu är det snart dags. Ska bli så himla kul och jag ser verkligen, verkligen fram emot dethär! Camilla från Work&Travel ringde idag också, så vi stämde av det sista, det känns bra och det känns som att jag har koll nu iallafall. Hon sa förresten att hon bara hade haft vanliga gympaskor när hon var där, så det borde räcka för mig också. Jag har fortfarande inte växlat pengar, och jag måste köpa lite småsaker, men allt är under kontroll. Tror jag.

Jag går nu in i vad som kan vara den stressigaste veckan i mitt liv hittills. Jag hade iallafall min redovisning i skolan idag, så nu är den avklarad. Det som är kvar är hemtentan i Interkulturell Kommunikation, men den är jag nästan klar med, och sen hemtentan i Språk i Näringslivet, vilken vi ska få de slutgiltiga instruktionerna till nu på fredag. Imorgon blir det jobb 6-16, på fredag är det skola och på lördag jobb 7-14. Jag måste lämna in båda hemtentorna nu på tisdag, och så måste jag hinna packa, se över allt jag ska ha med mig, se till att allt är tvättat, växla pengar och tusen andra grejer känns det som.

Men sen när jag väl kommer fram kommer allt va värt det såklart! Fy vad jag längtar.