Packning

Idag har jag panikat runt med min packning. Tror jag börjar få lite ordning nu. Jag och Anna, som ska åka samtidigt som mig, har smsat varandra som galningar hela dagen idag, men det är så skönt att ha nån att bolla tankar med! Vi ska mötas upp på Arlanda på onsdag. Känns superbra att ha sällskap!

Jag ska ha en ryggsäck som handbagage, och där ska jag bl.a. ha ett ombyte, min lilla necessär och min dator. Sen tar jag kamerorna i en separat väska, också som handbagage.

På bilden nedan ser ni hur läget i min resväska ser ut just nu. Nu ska jag bara få ner 2 par skor, min våffeltång, alla underkläder och strumpor, min stora necessär och min sovsäck. Det känns väldigt bra. Eller inte. Då har jag ändå valt bort bl.a. 2 par skor, ett par byxor, en fleecetröja och en klänning.

#1 - - sofia:

Oj shit vad mycket. Kan du inte ta en större resväska då? Annars kanske det funkar att trycka ner sovsäcken i ryggsäcken som du ska ha som handbagage? :)

#2 - - Anna-Karin:

Oj, hur ska det gå till?! :) Lättast är ju att åka i såna kläder som tar plats, typ joggingskor, jackan osv sen brukar man ju alltid packa för mycket när man ska iväg, tror du kommer ha betydligt högre "smutströskel" i Namibia än i Sverige :) Finns det inte möjlighet att tex tvätta upp lite kläder vid behov? :)

#3 - - Sofie:

Haha ja jag vet inte hur jag ska göra ;) fortsättning följer imorgon kan jag ju säga! Aa ska åka i mjukisar, och försöka trycka ner så mkt som möjligt i handbagaget :P jo,de tvättar allt åt en förutom underkläder :) jag har verkligen inte mycket kläder med mig, så skulle inte kunna ta bort nåt, eller ja kanske nå linnen men de tar verkligen inte stor plats. Det är schampo och sånt som tar plats, necessärgrejer... o

#4 - - Sofie:

(fortsättning) o de kan jag inte ta bort! Jag får se över allting mer noggrant imorrn :) men jag kan packa mer på höjden så de booorde funka ;)