Mobilinlägg

Nu prövar jag att skriva ett inlägg från mobilen via blogg.se's app för iPhone, för att se hur de funkar. Jag måste försöka kolla upp hur det funkar med internet för mobilen på gården. Det står att man för 150:- får ansluta sin dator till internet, och då funderar jag på ifall man får ansluta mobilen också för ytterligare 150:-. De borde ju vara nåt slags Wi-Fi nätverk, men jag är så dålig på hur sånt funkar.

Iallafall skulle det ju vara bra om man hade internet på telefonen så man kan slänga upp lite bilder. Tyvärr har jag hört att det är jättesegt att ladda upp bilder där, men ska iallafall försöka!

#1 - - Anna:

Svar: Eftersom jag har min dryga lilla sill så måste jag ju söka på skolor som finns ganska nära så jag kan pendla. Lund, där jag helst vill plugga hade inget av mina program så det fick bli malmö högskola istället.

De programmen jag sökte till var grundskolelärare 1-3 (haha, ganska otippat kanske, men det verkar kul), grafisk design och processdesign och sen en fotokurs på bara ett halvår. Det var inte så många men jag hoppas jag kommer in på något iallafall. :D

#2 - - Anna:

Oj, det var visst medieproduktion och processdesign, inte grafisk design. ;)